2010/2011-ben nagyszabású fejlesztést végeztünk. Az legújabb technológia bevezetéséhez EU támogatást kaptunk.
Projekt leírás
A BAUCENTER Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. 2003. májusában alakult, tulajdonosai magánszemélyek.
A társaság szakterülete és fő tevékenysége az építőanyag nagy- és kiskereskedelem.
A cég küldetése:
Biztos alapokon működő, stabil növekedési pályán tartott, törvényesen működő gazdasági szervezet, amely hatékony és hozzáértő munkatársakkal egyre nagyobb bevételt elérve növeli és megőrzi a társaság javait és tartalékait úgy, hogy az általa létrehozott szolgáltatást, illetve közvetített árut a vevők igényeinek megfelelően és jó minőségben biztosítja, miáltal széleskörű elismertséget szerez.
Termékeink jelentős részét raktárról, azonnali kiszolgálás mellett forgalmazzuk, de lehetőség van ingyenes vagy kedvező feltételek melletti házhozszállításra is.
Kiemeleten foglalkozunk a családi házakhoz és társasházakhoz szükséges építőanyagok forgalmazásával.
A pályázatban feltüntetett beruházási igényeinket piaci szegmensünk bővítése indokolja. A nagy tömegű áruk átvételére már nem elég a jelenlegi géppark, nem tudja kiszolgálni a forgalmat, mely indokolja egy nagy teherbírású targonca (Doosan Dízel D30S-5) beszerzését a müködési költségek gazdaságossá tétele okán. Tavaly önerőböl már megvalósítottuk egy kisebb terhelhetőségű új targonca beszerzését az egyéb feladatok ellátására.
Társaságunk a jelenlegi piaci méretét az internetes kereskedelem felé kívánja bővíteni. Ezzel kapcsolatban társaságunk 2 évvel ezelőtt megvásárolt egy új integrált értékesítési szoftvert, melynek elkészült a hozzáillesztése a jelenleg kialakítás alatt álló (próbaüzemben tartott) webáruházunkkal történő online kapcsolattartás területén. Az internetszolgáltatónkkal fél éve állapodtunk meg kellő sávszélességet és szolgáltatási biztonságot nyújtó bérelt vonali internetes szolgáltatásra.
Jelenleg a szűk keresztmetszet a nagy teljesítményű szerver és a hozzá integrált egységes munkaállomási kliensgépek rendszerének hiánya. További igény, hogy a kapcsolattartó kollégáink mobilinterneten és laptopokon keresztül munkaidőn kívül is távoli asztali kapcsolattal elérjék a kereskedelmi szoftverünket és utazásuk közben is elérjék az internetet, illetve elérhetőek legyenek elektronikus levelezéssel. Fenti célok elérésére szeretnénk beszerezni 1 szervert, 6 munkaállomást, 4 notebookot a hozzájuk tartozó operációs rendszerekkel, és egy szünetmentes tápegységet.
A rendszer elemeként kívánunk egy új, nagyobb teljesítményű hálózati nyomtatót beszerezni az egyre növekvő nyomtatási feladataink költséghatékonyabb ellátása érdekében.
Fenti innováció feltétlenül szükséges ahhoz, hogy a jelenlegi dolgozói létszámot meg tudjuk tartani, ebben a válság által egyik leginkább sújtott gazdasági szegmensben.
Közreműködő szervezetek
Nemzeti Fejlesztési Ügynökség
MAG - Magyar Gazdaságfejlesztési Központ Zrt. (közreműködő szervezet)